Η δημιουργία μιας ισχυρής διαδικτυακής παρουσίας είναι κρίσιμη για την επιτυχία της επιχείρησής σου, καθώς σου επιτρέπει να προσεγγίζεις νέους πελάτες, να ενισχύεις την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σου και να χτίζεις εμπιστοσύνη.
Με την Black Friday να πλησιάζει, οι επιχειρήσεις ετοιμάζονται για άλλη μια χρονιά να διαθέσουν εμπορεύματα σε χαμηλότερες τιμές. Είτε είστε βετεράνος είτε πρωτοεμφανίζεστε σε αυτήν την εκδήλωση αγορών, χρειάζεστε όλες τις καλύτερες συμβουλές και κόλπα για να ενισχύσετε τις προσφορές σας, να κερδίσετε περισσότερους πελάτες και να μεγιστοποιήσετε τις διαδικτυακές πωλήσεις.
Πόση σκέψη πρέπει να κάνετε για να επιλέξετε το όνομα τομέα (domain name); Είναι πραγματικά τόσο σημαντικό; Αν έχετε έναν ποιοτικό ιστότοπο και επιχείρηση, οι χρήστες θα επισκέπτονται τον ιστότοπό σας ανεξάρτητα από το όνομα τομέα, σωστά;
Η αύξηση των πωλήσεων στο e-shop σας απαιτεί μια συνδυασμένη στρατηγική που περιλαμβάνει τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, την αποτελεσματική προώθηση των προϊόντων και τη συνεχή παρακολούθηση και βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιούμαστε. Ακολουθούν δέκα τρόποι με τους οποίους η χρήση τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσε να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να γίνουν πιο παραγωγικές και πιο κερδοφόρες.
Μια αρκετά συνηθισμένη ερώτηση που μας κάνουν οι ιδιοκτήτες τοπικών επιχειρήσεων είναι ποια είναι η σωστή προβολή της επιχείρησης τους στα social media. Είσαστε σε αυτή την κατηγορία και δεν γνωρίζετε από πού πρέπει να ξεκινήσετε για να προβάλλετε σωστά και αποτελεσματικά την επιχείρησή σας;
Το εγκαταλελειμμένο καλάθι αποτελεί ένα σημαντικό πρόβλημα για τα eshop, καθώς ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών προσθέτει προϊόντα στο καλάθι αγορών αλλά δεν ολοκληρώνει την αγορά. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να μειώσετε το φαινόμενο:
Σελίδα 1 από 2