Η Giannoulakis Outdoor με έδρα την Καλαμάτα προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων για τους λάτρεις του κυνηγιού, των στρατιωτικών ειδών και των outdoor δραστηριοτήτων.
Η επιχείρηση με σταθερή και ισχυρή παρουσία στην τοπική αγορά, αποφάσισε να επεκτείνει τις πωλήσεις της και στο διαδίκτυο. Για τον λόγο αυτό μας ανέθεσε τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.
Στόχος:
Ο βασικός στόχος του project ήταν η ανάπτυξη ενός e-shop που θα αντικατοπτρίζει την εμπειρία και την εξειδίκευση της Giannoulakis Outdoor, παρέχοντας στους πελάτες εύκολη πρόσβαση στα προϊόντα και υπηρεσίες της επιχείρησης. Το e-shop έπρεπε να είναι φιλικό προς τον χρήστη, να προσφέρει ασφαλείς διαδικτυακές αγορές και να είναι βελτιστοποιημένο για τις μηχανές αναζήτησης.
Μία από τις κύριες προκλήσεις που έπρεπε να αντιμετωπίσουμε κατά την κατασκευή του e-shop ήταν ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα ηλικιών, από πελάτες νεότερης ηλικίας μέχρι άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, με διαφορετικά επίπεδα εξοικείωσης με την τεχνολογία και το διαδικτυακό εμπόριο.
Ανάλυση και Στρατηγική:
Σχεδιασμός E-shop:
- Δημιουργήθηκε ένα ελκυστικό και λειτουργικό e-shop με εύκολη πλοήγηση και μοντέρνο σχεδιασμό, που αντανακλά τη φιλοσοφία και το προφίλ της επιχείρησης.
- Δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην παρουσίαση των προϊόντων με υψηλής πλούσιο φωτογραφικό υλικό και λεπτομερείς περιγραφές.
- Χρήση πολλαπλών διαφημιστικών banners για την προώθηση νέων προϊόντων αλλά και προσφορών.
Κατηγοριοποίηση Προϊόντων:
- Τα προϊόντα οργανώθηκαν σε κατηγορίες (π.χ., είδη κυνηγίου, στρατιωτικά είδη, εξοπλισμός outdoor, ρουχισμός, αξεσουάρ) για να διευκολύνουν τους πελάτες στην αναζήτηση και την εύρεση των προϊόντων που επιθυμούν.
- Κάθε κατηγορία περιλαμβάνει υποκατηγορίες, φίλτρα και εργαλεία αναζήτησης για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.
Λειτουργικότητα Αγορών και Πληρωμών:
- Ενσωματώθηκε ένα σύγχρονο σύστημα αγορών με δυνατότητα διαχείρισης του καλαθιού αγορών, πολλαπλές επιλογές πληρωμής και ασφαλή ολοκλήρωση συναλλαγών.
- Παρέχεται επίσης η δυνατότητα επιλογής τρόπου αποστολής, με ενημέρωση για τα έξοδα αποστολής και τις διαθέσιμες μεθόδους παράδοσης.
Στρατηγική SEO και Προώθηση:
- Εφαρμόστηκε στρατηγική SEO για τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης, εστιάζοντας σε λέξεις-κλειδιά σχετικές με τα είδη κυνηγίου, στρατιωτικά είδη και outdoor δραστηριότητες.
- Δημιουργήθηκε επίσης στρατηγική προώθησης μέσω κοινωνικών δικτύων και Google Ads για την αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων.
Αποτελέσματα:
Το e-shop του Giannoulakis Outdoor έχει σημειώσει σημαντική επιτυχία, αυξάνοντας την πελατειακή βάση και τις διαδικτυακές πωλήσεις της επιχείρησης. Η εύκολη πλοήγηση, η ασφαλής διαδικασία αγορών και η βελτιστοποιημένη παρουσίαση των προϊόντων ενίσχυσαν την εμπειρία των χρηστών και συνέβαλαν στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών.
Επιπλέον, η στρατηγική SEO και οι καμπάνιες προώθησης οδήγησαν σε μεγαλύτερη ορατότητα του e-shop, προσελκύοντας πελάτες από όλη την Ελλάδα και εδραιώνοντας τη Giannoulakis Outdoor ως κορυφαίο προμηθευτή στον κλάδο των ειδών κυνηγίου και στρατιωτικών ειδών.